採用情報
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TmaxSoftは、インフラストラクチャとデータのモダナイゼーションに重点を置いたグローバルソフトウェアベンダーであり、企業のCIOにITグローバル化をサポートし、最新デジタルビジネスの競争上の優位性を確報出来る実用的なソリューションを提供します。 TmaxSoftは1997年に設立され、韓国最大の独立系ソフトウェア会社であり、飛躍的な成長をしています。世界中の19ヵ国に800人以上の従業員がサービスしています。 当社の製品は、選択の自由を提供し、優れた性能を発揮し、TCOを向上させることにより未来に挑戦するように設計されています。
Tmaxsoftセールスチームは、強力なビジネスおよび技術的な洞察力を備えた、ダイナミックで経験豊かで熟練したセールスの専門家をベースにしています。
当社は、既存顧客および新規顧客の獲得及び収益成長の目標を継続するために顧客担当のアカウントマネージャーを募集しています。 あなたにはセールス戦略、戦術、行動計画を開発し実行する責任を担って頂きます。このポジションは、急速に成長するグローバルITカンパニーで、Tmaxsoft Japan Teamと一緒に、個人スキルを向上させる絶好の機会です。
責任
- すべての営業活動の管理とリーダーシップを担当する。これには、新規および既存顧客のリードの生成および機会の発掘が含まれる。
- ビジネスニーズと目的を理解し、システムインテグレータや顧客と協力。
- 割り当てられた製品とアカウントの年間売上高の達成または超過。
- 販売目標を達成するための戦略的な計画を実行し、顧客基盤を拡大。
- 強力及び長期的な顧客関係を構築・維持。
- プロポーザルとプレゼンテーションを通じ、価値提案を効果的に伝える。
- カテゴリ別の傾向を理解し、顧客の予算と戦略の方向を報告する。
- 年間販売計画を提供し、合意された戦略に四半期ごとに更新、改訂および修正を提供する責任がある。
- Tmaxsoftの地域販売戦略と法人営業プロセスに従う責任がある。
- 販売計画の具体的な目的を会社のすべての部門と調整する責任がある。
- セールス計画の具体的な目的を、会社の多様な部門と調整する責任がある。
実行
- 割り当てられたアカウントの管理を成功させる責任を負う。毎年及び四半期の売上達成ための会議、ターゲットアカウントの新規顧客獲得を担当。
- 積極的にアカウントを開発し、Win-Winの姿でTmaxsoftと顧客の成長を確保する。毎月及び年間目標の定義と管理。
- 最新市場及び業界の動向、競合他社、及び主要な顧客戦略を最新の状態に確保。
要件
- 3年以上の成功した営業経験。一貫して目標を達成。
- Oracleの経験があると有利。
- エグゼクティブおよびCレベルを含む、組織のあらゆるレベルで信頼性が高いコミュニケーションスキル
- 販売プロセスを計画からクローズまで導く能力。
- SW製品とサービスの明確な側面を理解し、競合他社との差別化を図る能力。
- 優れたリスニング、交渉、プレゼンテーションスキル。
- 優れたコミュニケーションスキル。
- セールスフォース管理ツールの使用経験。
- BA/BSの学位または同等の学歴。
- 多文化環境でのビジネス経験。
言語能力
- 日本語:ネイティブレベル
- 英語:ビジネスレベル
勤務地
- 東京
TmaxSoftは、インフラストラクチャとデータのモダナイゼーションに重点を置いたグローバルソフトウェアベンダーであり、企業のCIOが推進するITグローバル化をサポートし、最新デジタルビジネスの競争上の優位性を確保できる実用的なソリューションを提供致します。TmaxSoftは1997年に設立された韓国最大の独立系ソフトウェア会社であり、飛躍的な成長を遂げています。世界19ヶ国に800名以上の従業員が従事しています。当社の製品は、選択の自由を提供し、優れた性能を発揮し、TCOを向上させることにより未来に挑戦するように開発されています。
Tmaxsoft技術部門は、強力な技術力と市場洞察力を背景に開発されたソフトウェア製品をお届けしたお客様に、安全に有効にご利用頂けるようサポート致します。その結果、お客様のビジネス推進に寄与し、お客様に高い満足度を得て頂くことをモチベーションに、製品開発チーム、パートナー技術集団と連携しながらサービスを提供致します。
当社は、既存顧客および新規顧客に対してソフトウェア製品をご購入頂くための技術サポート、ご購入頂いた製品を安全に業務に取り入れて頂けるようコンサルティング、導入・構築サポートの提供及びプロフェッショナルサービスビジネスの推進、及び導入後の製品サポートサービスの提供を行う顧客指向のエンジニアを募集しています。あなたはTMAXSOFT製品群の技術者として、お客様のシステムが高品質にご使用頂けるようにすること、またサービスビジネスの目標を達成するための計画を実行することに責任を持って頂きます。このポジションは、急速に成長するグローバルITカンパニーで、世界中の技術者と連携しながら、Tmaxsoft Japan Teamと一緒に個人スキルを磨き上げる絶好の機会です。
主な業務
- TmaxSoft製品をご購入頂いたお客様のシステムにて、TmaxSoft製品に起因して発生する問題の早期解決と根本的解決策の提示・提供
- 日本チームで解決できない問題の場合、本社チームに連携し問題解決を促進
- お客様のシステムへのTmaxSoft製品の導入、お客様要件に合わせたチューニング、カスタマイズの実施
- お客様の抱える問題をTmaxSoft製品にて解決する方法の提示・実装、各種テストの実施
- お客様に提供するプロジェクトの管理
- 導入を検討中のお客様へのデモ、PoCの実施
- お客様へ提供する製品情報の作成、新製品、新バージョンの事前検証
- 社内各部門への技術情報の提供、説明
責任
- お客様にて稼働しているTmaxSoft製品が正常に業務遂行するためのサポート
- TmaxSoftのサービスビジネス推進への寄与
- TmaxSoftのブランド価値の保持、向上
- TmaxSoft製品ライセンスビジネス推進へのサポート
- TmaxSoft製品の品質イメージの担保
応募資格
<必須>
- システムやネットワークの基礎知識(関連用語の理解があること)
- ux、vi等のオペレーション
<尚可>
- Shell(bash)を使用した開発経験者
- 開発エンジニア、プログラミングの経験者
- Windows及びLinux環境での開発、または運用経験者
- RDBMS、ミドルウェアの保守サービス経験者,
- RDBMS(特にOracle)の運用管理(DBA)、またはSQLでの開発経験者
- プロジェクトマネージャー、リーダの経験者
- ソフトウェアの品質管理、テスト計画と実行の経験者
- ソフトウェア製品のプリセールス経験者
- メインフレーム及びCOBOLでの開発、運用経験者
<人物>
- 仕事に積極的に取り組む方
- コミュニケーションを取ることが好きな方
- ITに興味・関心をお持ちの方
- クラウド、AI、ビッグデータ等のビジネスに関心のある方
<言語能力>
- 日本語:ネイティブレベル
- 英語:ビジネスレベル
勤務地
- 東京
TmaxSoftは、インフラストラクチャとデータのモダナイゼーションに重点を置いたグローバルソフトウェアベンダーであり、企業のCIOにITグローバル化をサポートし、最新デジタルビジネスの競争上の優位性を確報出来る実用的なソリューションを提供します。TmaxSoftは1997年に設立され、韓国最大の独立系ソフトウェア会社であり、飛躍的な成長をしています。世界中の19ヵ国に800人以上の従業員がサービスしています。当社の製品は、選択の自由を提供し、優れた性能を発揮し、TCOを向上させることにより未来に挑戦するように設計されています。
Tmaxsoftマーケティング&セールスチームは、強力なビジネス&技術的な洞察力を持つダイナミックで経験豊かで熟練した専門家を基盤にしています。
私たちは、ブランド意識を高め、国内のTmaxsoft製品とソリューションのパイプラインをリードするために、有能で市場を重視した”Marketing and Inside Sales Manager”を探しています。
エグゼクティブチームとマーケットプランを一緒に開発・実行することと、IN-sideセールス活動やプロモーションを管理する責任があります。Tmaxsoftは国内で製品の電子商取引サイトを開発する予定です。
このポジションは、急速に成長するグローバルITカンパニーに、Tmaxsoft Japan Teamと一緒に、個人スキルを向上させるの絶好の機会です。
責任
- 戦略的マーケティング計画を策定し、実行する。
- 市場および業界の動向、競合他社、そして主要な顧客戦略を常に最新のものにする。
- Tmaxsoftのグローバルマーケティングと調整し、PR代理店とホームページを管理する。
- セールスリードの生成と管理。
- 割り当てられた製品およびアカウント内の年間売上の達成。
- 国内のTmaxsoftブランド価値の拡大
- 強力及び長期的な顧客関係を構築・維持。
- セミナーやマーケティングイベントを通じ、Tmaxsoftの価値提案を効果的に伝える。
- 市場の動向とトレンドの動向を報告。
- セールス・マネジャーと協力し、マーケティング戦略を確立。
実行
- マーケティング計画の実行と生成されたリードのフォローアップ。
- セールスマネジャーと相談し、設定された目標に基づい、直接リードを独自に生成する。
- 月次および年間目標を定義し、管理する。
- SFDCでパイプラインとマーケティング活動を管理する。
要件
- 3年以上のマーケティングおよび販売促進の経験及び目標達成の経験。
- PRエージェンシーおよび/またはインサイドセールスで3年以の経験は利点がある。
- エグゼクティブおよびCレベルを含む、組織のあらゆるレベルで信頼性が高いコミュニケーションスキル。
- 優れたリスニング、交渉、プレゼンテーションスキル。
- 販売管理ツールSFDCの使用経験。
- BA/BSの学位または同等学歴。
- 多文化環境での経験。
言語能力
- 日本語:ネイティブレベル
- 英語:ビジネスレベル
勤務地
- 東京
TmaxSoft is a global software innovator focused on infrastructure and data modernization, with solutions that offer enterprise CIOs viable alternatives to support their global IT powerhouses and drive competitive advantage for today’s digital businesses. TmaxSoft was founded in 1997 and is the largest independent software company in South Korea and we are on a dramatic growth trajectory. We have over 800 employees in 12 strategic centers around the world. Our products are designed to challenge the status quo by offering freedom of choice, providing superior performance, and improving your total cost of ownership.
Tmaxsoft sales teams are built on dynamic, experienced and skilled sales professionals with strong business, commercial & technical acumen.
We are looking for a high-performing and customer oriented Account Manager to help us continue our revenue growth objectives with current customers and new customer acquisition. You will be responsible for developing and executing all key growth sales strategies, tactics and action plans and required to achieve your financial and customer targets.This position is a great opportunity to enter a SW Global Company with great growth potential for individual growth and success together with Tmaxsoft Japan Team.
Responsibilities
- Responsible for the overall coordination, the functional management and leadership of all the sales activities. This can include lead generation and opportunity qualification at new and existing customers.
- Partner with System Integrators and customers to understand their business needs and objectives.
- Achieve or exceed annual sales targets within assigned products and accounts.
- Develop and execute strategic plan to achieve sales targets and to expand the company’s customer base.
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
- Effectively communicate the value proposition through proposals and presentations.
- Understand category-specific landscapes and trends, reporting on the forces that shift tactical budgets and strategic direction of accounts.
- Responsible for providing an annual Sales Plan and providing quarterly updates, revisions and modifications to the Business Plan and agreed strategies.
- Responsible for following the Tmaxsoft regional sales strategy and corporate sales process.
- Responsible for coordinating the specific objectives of the Sales Plan with all of the functional areas of the company.
- In coordination with the Sales Management establishes both market and target customer strategies for the company.
Execution
- Responsible for the successful customer management of assigned accounts. Secure to meet yearly and Quarterly sales targets.
Responsible for New Customer acquisitions on target accounts. - Pro-Actively Develop Account and WIN plans to secure growth of Tmaxsoft and Customers in with a Win-Win attitude. Define and manage the monthly and annual sales objectives.
- Keep up to date with recent market and industry trends, competitors, and leading customer strategies.
Requirements
- 3 + years of successful sales experience, consistently meeting or exceeding targets.
- You will have 3+ years of selling & closing deals in SW and ICT Industry.
Oracle experience is an advantage. - Ability to search for and qualify new opportunities, including budget and timeline confirmation before involving additional resources.
- Ability to closing SW and System Integration sales.
- Demonstrated ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level
- Proven ability to drive the sales process from plan to close.
Proven ability to articulate the distinct aspects of SW Products and services and position them against competitors. - Excellent listening, negotiation and presentation skills.
- Excellent verbal and written communications skills.
- Experience in using a sales force management tool sfdc.com .
- BA/BS degree or equivalent.
- Experience having worked with multi-cultural environment is an advantage.
Language Capabilities
- Japanese:Fluent
- English:Business
Work Place
- Tokyo
- Osaka
TmaxSoft is a global software innovator focused on infrastructure and data modernization, with solutions that offer enterprise CIOs viable alternatives to support their global IT powerhouses and drive competitive advantage for today’s digital businesses. TmaxSoft was founded in 1997 and is the largest independent software company in South Korea—and we are on a dramatic growth trajectory. We have over 800 employees in 12 strategic centers around the world. Our products are designed to challenge the status quo by offering freedom of choice, providing superior performance, and improving your total cost of ownership.
The Tmaxsoft technical department will support customers who delivered software products developed against the background of strong technical force and market insight so that they can be used safely and effectively.. As a result, we will provide services in cooperation with product development team and partner technical group, motivating to contribute to customer’s business promotion and obtain high satisfaction from customers.
We are looking for customer-oriented engineers who provide consulting, support of system integration, professional services, and provision of product support services. This position is a rapidly growing global IT company, a great opportunity to collaborate with engineers around the world to refine personal skills with Tmaxsoft Japan Team.
Roll
- Rapid resolving of issues arising from TmaxSoft products and presentation and provision of fundamental solutions at customers’ systems purchasing TmaxSoft products
- For issues that the Japanese team can not solve, collaborate with the head office team to promote problem solving
- Implementation of TmaxSoft products on customer’s system, tuning and customization according to customer requirements
- Presentation and implementation of methods to solve customers’ problems in TmaxSoft products, implementation of various tests
- Management of projects to be offered to customers
- Demonstration to customers who are considering introduction, implementation of PoC
- Preparation of product information to be provided to customers, preliminary verification of new products, new versions
- Provide technical information to internal departments, explanation
Responsibilities
- Support for TmaxSoft products running on customers to perform their business normally
- Contribution to TmaxSoft’s service business promotion
- Maintain and improve the brand value of TmaxSoft
- Support for promoting TmaxSoft product licensing business
- Keep of TmaxSoft product quality
Requirements
[Mandatory requirements]
- Basic knowledge of systems and networks (understanding of related terms)
- Operations such as linux, vi
[Requirments]
- Developers using Shell (bash)
- Development engineers, experienced programmers
- Developed in Windows and Linux environments, or have experience experience
- Experienced RDBMS, middleware maintenance service,
- Operational management (DBA) of an RDBMS (especially Oracle), experience experienced in SQL
- Project manager, experienced leader
- Software quality control, experienced test planning and implementation
- Pre-sales experience of software products
- Development and operation experience in mainframe and COBOL
[Required Peaple]
- People who work aggressively
- Those who like to take communication
- Interested in IT
- Those interested in business such as cloud, AI, big data
[Language Capabilities]
- Japanese:Fluent
- English:Business
[Fitted Age]
- 25 – 45 (Reference level)
Work Place
- Tokyo
- Osaka
TmaxSoft is a global software innovator focused on infrastructure and data modernization, with solutions that offer enterprise CIOs viable alternatives to support their global IT powerhouses and drive competitive advantage for today’s digital businesses. TmaxSoft was founded in 1997 and is the largest independent software company in South Korea—and we are on a dramatic growth trajectory. We have over 800 employees in 12 strategic centers around the world. Our products are designed to challenge the status quo by offering freedom of choice, providing superior performance, and improving your total cost of ownership.
Tmaxsoft marketing & sales teams are built on dynamic, experienced and skilled sales professionals with strong business, commercial & technical acumen.
We are looking for a high-performing and market oriented “Marketing and Inside Sales Manager “to help us increase brand awareness and leads pipeline of Tmaxsoft Products and Solutions in Japan.
You will be responsible for developing and executing together with executive team Market Plan and also direct contribution by managing different IN-side Sales activities and promotions. Tmaxsoft will also develop e-commerce download sites for our products in Japan.
This position is a great opportunity to enter a fast-growing Global IT Company with great growth potential for individual growth and success together with Tmaxsoft Japan Team.
Responsibilities
- Develop and Execute Japan Strategic Marketing Plan.
- Keep up to date with recent market and industry trends, competitors, and leading customer strategies.
- Manage PR agency and Homepage in co-ordination with Tmaxsoft Global Marketing.
- Generate and Manage Sales Leads to secure accurate and sizable Pipeline for Japan. Achieve or exceed annual sales targets within assigned products and accounts.
- Increase Tmaxsoft Brand Value and Reach in Japan.
- Build and maintain strong, long-lasting customer relationships.
- Effectively communicate Tmaxsoft value proposition through seminars and marketing events.
- Understand category-specific landscapes and trends, reporting on the forces that shift trends and awareness in the market.
- In coordination with the Sales Management establishes both market and target customer strategies for the company.
Execution
- Secure Execution of Japan Marketing plan and Follow up of Leads Generated.
- Independently Generate Direct Leads based on target set by Sales Management. Define and manage the monthly and annual sales objectives.
- Manage Pipeline and Marketing activities by sfdc.com.
Requirements
- 3 + years of successful marketing and sales experience, consistently meeting or exceeding targets.
- You will have 3 + years of working with PR Agency and/or in-side Sales is an advantage Ability to search for and qualify new opportunities, including budget and timeline confirmation before involving additional resources.
- Demonstrated ability to communicate, present and influence credibly and effectively at all levels of the organization, including executive and C-level.
- Proven ability to drive the in-side sales process from plan to close.
Proven ability to articulate the distinct aspects of SW Products and services and position them against competitors. - Excellent listening, negotiation and presentation skills.
- Excellent verbal and written communications skills.
- Experience in using a sales force management tool sf.com .
- BA/BS degree or equivalent.
- Experience having worked with multi-cultural environment is an advantage.
Language Capabilities
- Japanese:Fluent
- English:Business
Work Place
- Tokyo